فیزیوتراپی در ارومیه

جمال شریفیان,محمدباباخانی,هیمن علیزاده

فیزیوتراپی در ارومیه یکی از مهمترین روش‌های درمانی برای کسانی است که با مشکلات جسمی و عضلانی مواجه هستند. در فیزیوتراپی ارغوان ارومیه ، از تمرینات و فعالیت‌های فیزیکی برای بهبود و تقویت عضلات، افزایش انعطاف پذیری و کاهش درد و التهاب استفاده می‌شود.

در کلینیک فیزیوتراپی ارغوان در ارومیه، از تمرینات و روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که به بیماران کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن بهبودی خود را تجربه کنند.

این تمرینات شامل تمرینات ایستا و دینامیک، تمرینات توانبخشی، تمرینات کار با وزنه، تمرینات تعادل و کار با توپ، تمرینات انعطاف پذیری و تمرینات تنفسی می‌شود.

نوبت دهی

نوبت دهی فیزوتراپی ارغوان

برای دریافت نوبت فریویتراپی در ارومیه در کلینیک فیزیوتراپی ارغوان میتوانید در این قسمت اقدام نمایید. سیستم نوبت دهی به دو صورت آنلاین و تلفنی انجام میگیرد.

نوبت دهی آنلاین از طریق فرم روبرو انجام میگیرد و برای نوبت دهی تلفنی نیز با کلیک بر روی دکمه تماس با ما انجام میگیرد.

خدمات ما

کلینیک فیزیوتراپی ارغوان در ارومیه مجهزترین کلینیک فیزیوتراپی در شهر ارومیه می باشد . این کلینیک با دارابودن سه فیزیوتراپ مجرب و همچنین 9 نفر پرسنل کارآزموده و با تجربه بهترین خدمت رسانی را به بیماران عزیز ارائه می دهد.

فیزیوتراپی ارغوان در ارومیه با دارار بودن 340 متر مربع زیربنای مفید درمانی بزرگترین مرکز فیزیوتراپی در شهر ارومیه می باشد. این مرکز با دارا بودن 20  کابین درمانی و هم چنین تجهزات درمانی فیزیوتراپی به روز توانایی خدمت رسانی بهینه در شهر ارومیه را دارد.

فیزیوتراپی در ارومیه ، در این قسمت شما با خدمات و تجهیزات ما آشنا خواهید شد که وجه تماییز و به روز بودن تجهیزات کلینیک فیزیوتراپی ارغوان در ارومیه را مشاهده می فرمایید .

لیزر هیرو 3000

جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی لیزر در جهان . درمان انواع مشکلات اسکلتی - عضلانی . کاهش درد و التهاب حاد و مزمن . تسریع در ترمیم عصب آسیب دیده( نوروآپراکسیا و اکسونوتمزیس) .کاهش درد آرتروز مفاصل . درمان انواع کمر درد اختصاصی و غیر اختصای و ....

شاک ویو استورز

درمان واقعی خار پاشنه . درمان التهاب تاندون . درمان التهاب اپی کندایل آرنج ( آرنج تنیس بازان ) . درمان اسپاسم و نقاط ماشه ای (تریگر پوینت ) . سندروم کشککی رانی . درمان شانه منجمد . درمان التهاب کف پا  . درمان گردن درد و کمر درد